Anatol. Klasyka poranka.-0

Anatol. Klasyka poranka.

Jak najlepiej rozpocząć poranek? W dobrym humorze, nieśpiesznie, z uśmiechem na ustach i… naturalną kawą zbożową!

A jeśli z kawą zbożową, to najlepiej klasyką gatunku – marką Anatol, która od lat dostarcza naturalnych, pełnych składników odżywczych i aromatu kaw zbożowych w saszetkach. Jednak w zabieganej codzienności często nie mamy zbyt dużo czasu na celebrowanie poranka…
Dlatego z myślą o wszystkich, którzy cenią wygodę, Delecta – producent kawy Anatol – wprowadziła trzy nowe warianty rozpuszczalnej kawy zbożowej z funkcjonalnymi dodatkami: Klasyczną z błonnikiem, Koncentrację z magnezem i witaminą B6 oraz Witalność z witaminami C i E oraz cynkiem. Dzięki formule instant można cieszyć się bogatym, naturalnym smakiem zbożowej kawy zawsze, gdy ma się chwilę dla siebie – w domu, w biurze czy w przerwie między zajęciami.

Jako jedni z pierwszych mieliśmy okazję spróbować nowych kaw Anatol i… z kubkami aromatycznej rozpuszczalnej kawy zbożowej ochoczo przystąpiliśmy do prac. A oto efekty  w postaci spotu 15″ i billboardu sponsorskiego 8″:

Celem działań realizowanych pod hasłem „Anatol – Klasyka poranka” było wzmocnienie świadomości marki Anatol, odmłodzenie grupy docelowej oraz komunikacyjne wprowadzenie nowych wariantów kawy rozpuszczalnej z funkcjonalnymi dodatkami. Komunikacja objęła telewizję, radio, internet oraz prasę, w tym sampling w prasie handlowej. Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii, koncept kreatywny i realizację kampanii.

To była jedna z najbardziej słonecznych, pełna wibrującego słońca i ciepła produkcja, przy której tworzeniu mieliśmy przyjemność uczestniczyć na każdym kroku. Od efektów działań naszych i osób zaangażowanych w powstawanie tej kampanii wciąż robi się nam ciepło na sercu… A na deser mamy jeszcze coś extra – making of z planu.

Pozostaje tylko jeszcze jedno pytanie: A Ty, od której kawy rozpuszczalnej Anatol rozpoczniesz swój dzień?

  • Date: 12/01/2015
  • Categories: ATL
  • Client: Anatol