Lepsza strona smaku z filtrami BRITA!-0

Lepsza strona smaku z filtrami BRITA!

W 2014 roku wygraliśmy przetarg na kompleksową strategię komunikacji dla marki BRITA Polska. W ramach dwuetapowej współpracy przygotowaliśmy konferencję prasową i prowadziliśmy szeroko zakrojone działania w social media.

Pierwszym krokiem realizacji projektu były warsztaty kulinarne „Lepsza Strona Smaku“, których celem było uświadomienie Konsumentów, że woda z kranu, pod przefiltrowaniu, doskonale nadaje się do picia i przyrządzania potraw oraz, że z powodzeniem może zastąpić kupowane wody butelkowane.

Warsztaty kulinarne „Lepsza Strona Smaku“ były jednym z elementów kampanii edukacyjnej na temat korzyści płynących ze stosowania w codziennej kuchni filtrowanej wody oraz promowania innowacyjnych rozwiązań w zakresie filtracji proponowanych przez BRITA Polska. „Lepszej Strony Smaku“ doświadczyli znani blogerzy kulinarni: Chilli Bite, Strawberries from Poland, Eksperymentalnie, Ziołowy Zakątek, Zajadam, 2 smaki oraz From movie to the Kitchen i przedstawiciele prasy.

W trakcie warsztatów gość specjalny – Onio Lubicki – ujawnił kilka tricków parzenia herbaty. Właściciel słynnej herbaciarni „U Dziwisza” w Kazimierzu Dolnym przyjechał specjalnie dla nas z całą swoją wiedzą i tajemniczym herbacianym ekwipunkiem. Takiej herbaty jeszcze nie piliśmy! Zasługa to zarówno samej herbaty, sposobu parzenia, ale zdecydowanie również filtrowanej wody BRITA.

W ramach działań w social media stworzyliśmy, między innymi, aplikację konkursową „Lepsza strona smaku”. Zdaniem użytkowników było zaproponowanie smakowitych nazwy dla 12 prezentowanych potraw, których bazę stanowiła woda, więc niezwykle ważny był aspekt jej smaku. Aplikacja została odwiedzona przez gości ponad 20 000 tysięcy razy, a dowiedziało się o niej…1,5 miliona użytkowników! Otrzymaliśmy 4100 bardzooo apetycznych nazw, więc obrady jury przypominały prawdziwą burzę w szklance wody. Na szczęście nikt nikogo nie utopił ;), wszak najważniejszy był i jest, nie tylko wody, ale i życia, dobry smak!