Projekty dodają skrzydeł. I to dosłownie!
Na zlecenie Polskich Linii Lotniczych LOT odświeżyliśmy korporacyjną identyfikację wizualną spółki. Projekt był elementem szerszych działań mających na celu ujednolicenie przekazów korporacyjnych i marketingowych LOTu.
Do naszych zadań należała modyfikacja Corporate Identity w taki sposób, aby uspójnić sposób zewnętrznego prezentowania spółki. Odświeżyliśmy nie tylko materiały graficzne i layouty, ale przede wszystkim wprowadziliśmy nowe standardy prezentacji spółki. W ten sposób powstała komunikacja korporacyjna spójna z przekazami marketingowymi kierowanymi do konsumenta.
Rewitalizacja komunikacji wizualnej była elementem nowej strategii, mającej na celu pozycjonowanie PLL LOT jako nowoczesnych linii lotniczych. W nowej identyfikacji tradycja spotyka się z nowoczesnością – ikony mediów społecznościowych są wykorzystane w materiałach, przy jednoczesnej ekspozycji żurawia, który towarzyszy firmie od 86 lat.
Za obsługę Klienta odpowiadały: Ilona Borucka i Aurelia Szokal-Egierd. Autorem identyfikacji jest art director Urban Godlewski.