Odświeżone CI dla LOT-0

Odświeżone CI dla LOT

Projekty dodają skrzydeł. I to dosłownie!

Na zlecenie Polskich Linii Lotniczych LOT odświeżyliśmy korporacyjną identyfikację wizualną spółki. Projekt był elementem szerszych działań mających na celu ujednolicenie przekazów korporacyjnych i marketingowych LOTu.

Do naszych zadań należała modyfikacja Corporate Identity w taki sposób, aby uspójnić sposób zewnętrznego prezentowania spółki. Odświeżyliśmy nie tylko materiały graficzne i layouty, ale przede wszystkim wprowadziliśmy nowe standardy prezentacji spółki. W ten sposób powstała komunikacja korporacyjna spójna z przekazami marketingowymi kierowanymi do konsumenta.

Rewitalizacja komunikacji wizualnej była elementem nowej strategii, mającej na celu pozycjonowanie PLL LOT jako nowoczesnych linii lotniczych. W nowej identyfikacji tradycja spotyka się z nowoczesnością – ikony mediów społecznościowych są wykorzystane w materiałach, przy jednoczesnej ekspozycji żurawia, który towarzyszy firmie od 86 lat.

Za obsługę Klienta odpowiadały: Ilona Borucka i Aurelia Szokal-Egierd. Autorem identyfikacji jest art director Urban Godlewski.

lot_vis1

lot_vis3

lot_vis4

  • Categories: Corporate Identity
  • Client: PLL LOT