vitatsteron

VITASTERON rewitalizacja

Przygotowany przez nas koncept kreatywny zwyciężył w przetargu na nową komunikację marki Vitasteron. Kampania ruszyła w lutym 2013 roku i objęła zintegrowane działania ATL, BTL i digital.

Współpracę z firmą Valeant, nowym właścicielem marki Vitasteron, rozpoczęliśmy pod koniec 2012 roku. W pierwszym etapie przygotowaliśmy zwycięską koncepcję materiałów POS do punktów sprzedaży, których celem było zwrócenie uwagi na produkt, zwiększenie jego widoczności w aptekach i komunikacja benefitów.

Poziom naszej kreatywności, designu i profesjonalizmu w połączeniu z mocną strategią zaowocował zaproszeniem do przetargu na komunikację ATL. Tę bitwę też wygraliśmy. Oto efekty!

Vitasteron jest wsparciem dla mężczyzn po 40 roku życia, jak i młodszych, którzy w wyniku stresu związanego ze stylem życia potrzebują naturalnego wzmocnienia, zwiększonej wydolności i większej pewności siebie. Zwycięska koncepcja kreatywna miała na celu rewitalizację marki i nadanie jej nowoczesnego, wysublimowanego wizerunku, odróżniającego ją od konkurencji.

Za realizację kampanii odpowiadali:
Client Service: Katarzyna Wolff i Tomasz Zawistowski
Strategia: Jarek Goławski
Kreacja: Agnieszka Kaczor Kajdana, Natalia Sperkowska i Aleksandra Wojtulewicz

Spot wyreżyserował Bartosz Dombrowski, a wyprodukowała Agencja Filmowa.