Jak umilić dzieciakom i rodzicom powrót do szkoły? Kinder, Nutella i Tic Tac z profesorem Frajdą na czele mają na to sposób! W sierpniu i wrześniu 2015 zrealizowaliśmy kampanię „Back to School” dla Ferrero na Litwie, Łotwie i w Estonii. W trakcie kampanii można było nie tylko bawić się i uczyć z profesorem Frajdą, ale również wygrać nagrody. Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii i kreację akcji. Loterię przeprowadziliśmy we współpracy z lokalną agencją łotewską.
„Back to School” to inicjatywa marek Kinder, Nutella oraz Tic Tac. Akcja ma charakter sprzedażowy z uwzględnieniem mechanizmu loteryjnego – takiego samego dla 3 krajów – oraz zróżnicowanej promocji instant win.
Komunikacja kampanii objęła telewizję, internet, materiały POS oraz prasę.
Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii, koncept kreatywny i realizację kampanii.
Aby połączyć ze sobą 3 marki, powołaliśmy do życia PROFESORA FRAJDĘ, który był narratorem komunikacji, zarówno w spocie telewizyjnym, jak i materiałach BTL oraz w Internecie.
Mechanizmem sprzedażowym była loteria, w której za zakup produktów objętych promocją można było wygrać tablety Samsung oraz vouchery na kursy językowe o wartości 500 EUR.
W miejscu sprzedaży zbudowaliśmy modułowe ekspozycje imitujące budynek szkolny.
A do sprzedaży trafiły również opakowania promocyjne z nagrodą gwarantowaną – piórnikiem Kinder.
Dzieci mogły również sfotografować się z Profesorem Frajdą.
A przy półce pograć w ulubione klasy:)
Po powrocie do domu można było przedłużyć przygodę w internecie, grając w gry lub kolorując specjalnie na ten czas przygotowane kolorowanki.
Projekt prowadziły Ewa Sętowska, account manager i Aurelia Szokal-Egierd, managing director. Klienta pozyskaliśmy w drodze przetargu.