Back to school z Ferrero-0

Back to school z Ferrero

Jak umilić dzieciakom i rodzicom powrót do szkoły? Kinder, Nutella i Tic Tac z profesorem Frajdą na czele mają na to sposób! W sierpniu i wrześniu 2015 zrealizowaliśmy kampanię  „Back to School” dla Ferrero na Litwie, Łotwie i w Estonii. W trakcie kampanii można było nie tylko bawić się i uczyć z profesorem Frajdą, ale również wygrać nagrody. Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii i kreację akcji. Loterię przeprowadziliśmy we współpracy z lokalną agencją łotewską.

„Back to School” to inicjatywa marek Kinder, Nutella oraz Tic Tac. Akcja ma charakter sprzedażowy z uwzględnieniem mechanizmu loteryjnego – takiego samego dla 3 krajów – oraz zróżnicowanej promocji instant win.

Komunikacja kampanii objęła telewizję, internet, materiały POS oraz prasę.

Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii, koncept kreatywny i realizację kampanii.

Aby połączyć ze sobą 3 marki, powołaliśmy do życia PROFESORA FRAJDĘ, który był narratorem komunikacji, zarówno w spocie telewizyjnym, jak i materiałach BTL oraz w Internecie.

Mechanizmem sprzedażowym była loteria, w której za zakup produktów objętych promocją można było wygrać tablety Samsung oraz vouchery na kursy językowe o wartości 500 EUR.

LV_shelfstopper_A_05-08

W miejscu sprzedaży zbudowaliśmy modułowe ekspozycje imitujące budynek szkolny.

jajo_polpaleta-wyspa_bałtyk_1e_Camera5_1

jajo_polpaleta-wyspa_bałtyk_1e_Camera5_2

jajo_polpaleta-wyspa_bałtyk_1e_Camera5_4

wiz_projekt_4b_Kamera2_a_i1_0001

A do sprzedaży trafiły również opakowania promocyjne z nagrodą gwarantowaną – piórnikiem Kinder.

Dzieci mogły również sfotografować się z Profesorem Frajdą.

kinder_monidlo_vis-www

A przy półce pograć w ulubione klasy:)

kinder_500x700_floorsticker_gra_LT_07.08

 

Po powrocie do domu można było przedłużyć przygodę w internecie, grając w gry lub kolorując specjalnie na ten czas przygotowane kolorowanki.

Screenshot 2015-10-23 o 16.20.47

Screenshot 2015-10-23 o 16.20.58

Screenshot 2015-10-23 o 16.21.12

Screenshot 2015-10-23 o 16.21.25

Screenshot 2015-10-23 o 16.21.34

Screenshot 2015-10-23 o 16.21.59

Screenshot 2015-10-23 o 16.22.43

Projekt prowadziły Ewa Sętowska, account manager i Aurelia Szokal-Egierd, managing director. Klienta pozyskaliśmy w drodze przetargu.

  • Date: 08/15/2015
  • Categories: Kampania zintegrowana
  • Client: Ferrero