Z Barbie wszystko jest możliwe-0

Z Barbie wszystko jest możliwe

Po raz drugi mieliśmy przyjemność pracować dla najbardziej znanej lalki, ulubienicy dziewczynek na całym świecie – lalki Barbie!

Zwyciężyliśmy w przetargu na realizację kampanii Barbie® „Anything is Possible”, która została wdrożona w 6 krajach: Polsce, Czechach, Rosji, Grecji, Turcji i na Węgrzech. Celem kampanii Barbie® „Anything is Possible” było budowanie świadomości marki oraz przekazanie idei „Z Barbie® wszystko jest możliwe” – lalka Barbie inspirowała (i dalej inspiruje) dziewczynki do odkrywania i rozwijania swoich talentów i poznawania ważnych, życiowych wartości, w myśl idei – nauka przez zabawę!

Odpowiadaliśmy za opracowanie strategii oraz kompleksową realizację akcji na 6 rynkach. Działania obejmowały wdrożenie platformy internetowej i aplikacji konkursowej, kampanię digitalową, materiały POS, spot reklamowy oraz tag promocyjny do reklamy telewizyjnej.

Głównym narzędziem kampanii była platforma konkursowa Barbie® „Anything is Possible” – pl.barbietalents.com. To specjalnie przygotowana aplikacja typu talent show, dzięki której dziewczynki mogły uczyć się śpiewać i tańczyć do nowego przeboju Barbie® oraz wziąć udział w konkursie, przesyłając video prezentujące ich wokalne i taneczne umiejętności.

Na stronie dostępny był także poradnik prezentujący sylwetki różnych kobiet – reprezentantek zawodów, które swoją życiową postawą, pracowitością, nauką i wytrwałością udowodniły, że wszystko jest możliwe.

Nagrodą w konkursie był udział w teledysku do piosenki „With Barbie® Anything is Possible”, a jury wybierało zwyciężczynie w dwóch kategoriach – śpiew oraz taniec. Poza tym, co tydzień jury decydowało, do kogo trafią nagrody – tak, nasze ulubione lalki Barbie!

Konkurs trwał 6 tygodni i był wspierany komunikacją w TV, internecie oraz punktach sprzedaży. Start kampanii poprzedziła akcja teaserowa, podczas której dziewczynki rozwijały swoje umiejętności, korzystając z zamieszczonych na platformie Anything is Possible filmików instruktażowych.

Strategię kampanii opracował zespół w składzie: Aleksandra Lechwar-Szwarc i Małgorzata Dziubała. Kreacjami zajęła się Natalia Sperkowska, a za realizację kampanii odpowiadali: Helena Durda oraz Michał Gątarzewski pod czujnym okiem Aurelii Szokal-Egierd.

barbie_vis1

  • Categories: Kampania zintegrowana
  • Client: Mattel