Promocja nowej kolekcji lalek Barbie Fashionistas-0

Promocja nowej kolekcji lalek Barbie Fashionistas

Różowo nam!

Zrealizowaliśmy międzynarodową kampanię, wprowadzającą na rynek nową kolekcję lalek Barbie®. Kampania Barbie® Little Fashion Expert została wdrożona w 12 krajach, między innymi w Polsce, Rosji Turcji, Grecji, Kazachstanie, Czechach, na Węgrzech i Ukrainie. Kampania „Barbie® Little Fashion Expert” promowała wiosenną kolekcję lalek Barbie® Fashionistas. Opracowaliśmy jej strategię oraz odpowiadaliśmy za kompleksową realizację akcji na wszystkich rynkach. Działania obejmowały wdrożenie platformy internetowej i aplikacji konkursowej, kampanię internetową, materiały POS oraz tag promocyjny do reklamy telewizyjnej.

barbie2

Głównym narzędziem kampanii była platforma internetowa Barbie® Little Fashion Expert. Dzięki specjalnie przygotowanej aplikacji dziewczynki mogły kreować własne stylizacje z wykorzystaniem ubrań z nowej kolekcji Barbie®, poznawać modę i bawić się nią, wyrażać swój styl oraz zdobyć Certyfikat Małej Ekspertki Mody Barbie®. Młode użytkowniczki, po zarejestrowaniu się do zabawy, tworzyły swoją stylizację.

b1a

Co tydzień, dzięki głosom oddanym przez fanów na stronie internetowej, autorki najlepszych stylizacji były nagradzane lalkami z najnowszej kolekcji Barbie®. Ponadto, z pomocą rodziców, dziewczynki zgłaszały swoje stylizacje do głównego konkursu. Nagrodami były 2-osobowe zaproszenia VIP na pokaz mody.

b1b

Aplikacja Barbie® Little Fashion Expert gwarantowała nie tylko rozrywkę, ale zawierała także elementy edukacyjne – młode konsumentki mogły korzystać z poradnika stylu, a także sprawdzić swoją wiedzę w specjalnym quizie.

b1c

b1d

 

Interaktywną platformę konkursową wspiera kampania internetowa i materiały POS.

barbie2_vis2

barbie_pos

“Głównym wyzwaniem było opracowanie takiej mechaniki kampanii, która będzie łatwo adaptowalna na inne rynki – mówi Aurelia Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca Brand Support. – W Istambule, Moskwie czy w Warszawie, dziewczynki tak samo uwielbiają zabawę, a dzięki Barbie® mogą bawić się modą, jednocześnie wyrażając swoją indywidualność wynikającą także z uwarunkowań kulturowych. Dlatego bardzo ważne było jednolite podejście, a zarazem zaznaczenie lokalnego kontekstu w każdym kraju. Udało się to osiągnąć dzięki stworzeniu wspólnego celu – zostań Małą Ekspertką Mody Barbie® – z jednoczesnym dopasowaniem do każdego rynku poprzez chociażby unikalne dla każdego kraju nagrody czy tła, na których dziewczynki zaprezentują ukończoną stylizację swojej Barbie®.

Kampania Barbie® Little Fashion Expert trwała 6 tygodni. Strategię kampanii opracował zespół w składzie: Aleksandra Lechwar-Szwarc, Małgorzata Dziubała, Szymon Ślipko i Jarosław Goławski. Za kreacje kampanii odpowiadała Natalia Sperkowska, realizacją zajęła się Helena Durda, account manager, pod nadzorem Aurelii Szokal-Egierd, dyrektor zarządzająca Brand Support.

 

barbie2_vis3

  • Date: 09/01/2014
  • Categories: Kampania zintegrowana
  • Client: Mattel