SHAKE HANDS rozpoczęła współpracę z producentem stolarki okiennej Vetrex, który jest już klientem innej agencji z naszej Grupy: Brand Support.
SHAKE HANDS odpowiedzialna będzie za strategię obecności marki w mediach społecznościowych i jej bieżącą realizację.
Celem prowadzonych przez agencję działań jest budowanie świadomości marki Vetrex oraz promocja konkretnych produktów i rozwiązań. Podstawą naszych działań będzie opracowana przez nas długofalowa strategia, której głównym elementem są aktywności content marketingowe w obszarze social media. W ich ramach będziemy rozwijali m.in. ekspercki blog Vetrex oraz odpowiadali za budowane społeczności wokół marki i optymalizację obecności w mediach społecznościowych pod kątem pozyskiwania leadów.
Za obsługę marki i projektów odpowiadać będzie Agnieszka Radosz, nasz Community Manager.
Brand Support wygrała przetarg na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych tego klienta w kwietniu 2016 r. i rozszerzenie współpracy z agencją z naszej grupy również na social media jest pokłosiem tamtego rozstrzygnięcia.
W ostatnich miesiącach Brand Support realizowała obejmującą internet, outdoor oraz prasę zimową kampanię promującą flagowy produkt tej firmy – okna V90+.
Vetrex (www.vetrex.eu) istnieje od 1997 r. i była wielokrotnie nagradzanym prestiżowymi nagrodami takimi jak Orły Polskiego Budownictwa, Solidna Firma, Przedsiębiorstwo Fair Play, Top Builder, Jakość Roku, Laur Konsumenta, etc.