Startujemy z zimową kampanią okien Vetrex V90+

VETREX V90+ PRASA

 

Przygotowaliśmy zimową kampanię dla producenta stolarki okiennej Vetrex. Akcja o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym będzie miała zasięg ogólnopolski, prowadzona będzie pod hasłem „Zwycięskie okna V90+ za 90% ceny”, obejmie internet, outdoor i prasę. W kampanii zastosowane zostały mechanizmy silnie wspierające lokalnych partnerów handlowych firmy Vetrex.

Zimowa kampania Vetrex promuje flagowy produkt tej firmy – okna V90+. Do końca roku ten model okien można kupić za 90% ich wartości. Od strony kreatywnej kampania wykorzystaliśmy wypracowany przez Brand Support styl komunikacji, m.in. połączenia autorskiej ilustracji z renderem okna.

Pracując nad koncepcją promocji zimowej braliśmy pod uwagę kilka możliwości, zarówno mechaniki promocyjnej, jak i samej komunikacji. Zarekomendowaliśmy klientowi postawienie na czarnego konia – bo taki właśnie jest model V90+ – okna, jakich nie ma żaden konkurent w Polsce. Za ich parametry i jakość firma Vetrex otrzymała kilka prestiżowych nagród. Sama firma jest też od lat Numerem 1 w najważniejszym w branży rankingu Pro Quality prowadzonym przez portal oknotest.pl i to podkreślamy w tej kampanii. Jednocześnie chcieliśmy wyróżnić Vetrex na tle komunikatów konkurencji, mówiących o rabatach w wysokości 8% lub 10%. Stąd propozycja, by sprzedawać okna nie z 10% rabatem, lecz za 90% ceny.

Kampania potrwa od 1 listopada do 31 grudnia 2017 r. i obejmie prasę (magazyny z kategorii dom&wnętrze oraz lifestyle, m.in. „Cztery Kąty”, „Murator”, „Newsweek”, Focus”), internet oraz outdoor. W outdoorowej odsłonie kampanii wykorzystywane są nośniki 6×3 m i 5×2 m w całej Polsce, z lokalizacjami wybranymi przez dystrybutorów Vetrex. Dodatkowym elementem layoutów reklamy zewnętrznej są adresy autoryzowanych salonów. Kampania digital obejmuje działania display i mobile, również ukierunkowane na wsparcie lokalnych dystrybutorów marki Vetrex (wyświetlane kreacje, korzystając z mechanizmów geotargetowania, wskazują lokalnego dystrybutora z dokładnym adresem salonu). Kampania display obejmuje pakiet tematycznych serwisów z kategorii dom&wnętrze (np. muratordom.pl, urządzamy.pl, dom.pl, modny-dom.pl), jak również działania wykorzystujące Google (SEM), Facebook i zasoby sieci afiliacyjnej SalesTube. Kampanię digital uzupełniają działania z obszaru e-mail oraz content marketingu (prowadzone również w serwisach kategorii dom&wnętrze, np. dom.wp.pl, ladnydom.pl, muratordom.pl, e-okna.pl).

Współpracujemy z firmą Vetrex na podstawie umowy ramowej, od czasu wygranego przez nas w kwietniu 2016 r. przetargu na obsługę budżetu działań strategicznych i marketingowych.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii dla marki Vetrex zajmuje się dom mediowy Value Media.