Wprowadzamy „Małą Wielką Zmianę” dla marki Tikkurila

Zrzut ekranu 2017-09-06 o 14.46.54

Jako Grupa Brand Support czyli połączone siły agencji Brand Support i Shake Hands zwyciężyliśmy w konkursie marki farb Tikkurila na opracowanie koncepcji kreatywnej projektu „Mała Wielka Zmiana”.

Kampania „Mała Wielka Zmiana” jest jedną z tegorocznych aktywności marketingowych marki Tikkurila. Pod tym hasłem Tikkurila prezentuje szybkie i łatwe sposoby na efektowną metamorfozę domowych wnętrz z wykorzystaniem farb Tikkurila – zamiast całkowitego remontu można wykonać drobniejsze prace, jak malowanie szafek czy glazury. Nasza grupa reklamowa, pracująca dla marki Tikkurila od 2014 roku, wspiera komunikację „Małej Wielkiej Zmiany” poprzez szereg aktywności. Przygotowaliśmy koncepcję, scenariusz i wyprodukowaliśmy film „Mała Wielka Zmiana” (we współpracy ze studiem produkcyjnym Only Only), który prezentuje przykłady konkretnych metamorfoz wnętrz na przykładzie kuchni, salonu i łazienki.
SHAKE HANDS prowadzi także szereg działań komunikacyjnych wspierających akcję „Mała Wielka Zmiana w social mediach”.

Film „Mała Wielka Zmiana” będzie dystrybuowany na kanale YouTube marki Tikkurila oraz w innych mediach społecznościowych.

– Działania w social mediach, oscylujące wokół idei „Małej Wielkiej Zmiany”, będą mieć formę kampanii kontent marketingowej, której celem będzie inspirowanie do prostych metamorfoz wnętrz z wykorzystaniem wodorozcieńczalnych, szybkoschnących produktów marki Tikkurila. Poza spotem promocyjnym, w kanałach marki ukażą się w postaci cykli tematycznych „Mała Wielka Zmiana”, wideoporady oraz tutoriale, publikowane na blogu Tikkurila. Do współpracy zaproszeni zostali także influencerzy, którzy będą prezentować m.in. na swoich blogach efekty „Małej Wielkiej Zmiany” w ich domach – zapowiada Szymon Ślipko, CEO / Strategy Director agencji Shake Hands.